دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه

دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه
اطلاعات نرم افزار اطلاعات سخت افزار و بازی و خبر و اینترنت و دانلود + دنیای مجازی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
اول من و لینک کنید نام لینک من برای قرار گیری در وبلاگ شما (دنياي كامپيوتر و دانلود  قهوه) حالا خودتون رو از طریق لینک هوشمند لینک کنید





برای عشاق بازی های کامپیوتری و گیمرهایی که بخواهند همیشه و همه جا به بازی شان ادامه دهند، GX۶۶۰ یک هیولای قدرتمند است. برنامه های روزمره با حمله رعد آسای پردازنده اینتل Core i۵ یا Core i۷ آن تارومار می شوند.
کارت گرافیک ۱۰۲۴ مگابایتی Radeon HD ۵۸۷۰ آن هم تقریبا از پس همه بازی های موجود در بازار به خوبی بر می آید. چنین کارت گرافیک پرقدرتی معمولا با تولید حرارت نسبتا زیاد برای لپ تاپ و کاربر آن مشکل ساز خواهد شد. اما MSI برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده و با استفاده از تکنولوژی Cooler Booster و تعداد متنابهی فن میزان گرمای تولیدی را به میزان قابل قبولی رسانده است. صدای این لپ تاپ هم حسابی راضی تان خواهد کرد. MSI با همکاری Dynaudio ساعت ها برای بهترین جایگزینی چهار اسپیکر قدرتمند این لپ تاپ در محل مناسب وقت گذاشته اند.
بدنه خاکستری مات پلاستیکی آن کاملا چشم نواز است و در تباین با صفحه کلید مشکی لپ تاپ، جلوه ویژه ای به آن می دهد. پشت درب آن هم شاهد یک رنگ مشکی درخشان با خطوط زمختی هستیم که تا حد زیادی به ابهت این نوت بوک می افزاید. با این کار کمی این لپ تاپ شبیه سری قدرتمند و گرانقیمت Alienware کرده است. نکته جالب بعدی هم نورهای نقطه نقطه ای است که اطراف بدنه و پشت در جذابیت خاصی به این گجت بخشیده اند. البته به راحتی امکان کنترل این نورها را دارید.
در این لپ تاپ، محل خروج هوای داغ و تهویه لپ تاپ از سمت راست به قسمت چپ منتقل کرده است. زیرا گیمرها اغلب برای بازی از موس استفاده می کنند، در صورتی که تهویه در سمت راست باشد، گرمای آن باعث آزار کاربر خواهد شد. نویز و صدای یک بخش ذاتی از لپ تاپ ها و دسکتاپ ها است، اما صدای آن چندان آزاردهنده نیست و در صورتی که هنگام بازی از هدفون استفاده کنید، اصلا احساس نمی شود.
کیفیت ساخت و جنس پلاستیک به کار رفته در این لپ تاپ چنان است که می توانید با اطمینان کامل به استفاده از آن در هر جایی بپردازید. حتی ضخامت پوشش پشت LCD هم به همان اندازه شاسی و بدنه است و به قدرت و استحکام آن می افزاید. بدنه هم چنان مستحکم است که قطعات داخلی را به طور کامل محافظت نموده و جلوی آسیب های جدی را می گیرد.
صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ FullHD آن با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل، جزئیات تصویر عالی و رضایت بخشی را به نمایش می گذارند. روشنایی و طیف گسترده رنگی آن هم بسیار تاثر برانگیز و جذب کننده است. مطمئن باشید بازی ها، فیلم ها و محتوای مولتی مدیای شما بسیار عالی به نمایش در خواهند آمد. البته روکش شفاف صفحه نمایش ممکن است در مقابل نور شدید کمی شما را آزار دهد، اما با توجه به اینکه از این ابزار معمولا در فضای داخلی استفاده می شوند، چندان مهم نیست.
بهترین و مهمترین نکته درباره GX۶۶۰ موفقیت در گردآوری ماشینی کاملا قدرتمند و کاربردی، با مشخصات برانگیزاننده (درایو Blu Ray ، یک گیگابایت گرافیک، ۶ تا ۸ گیگابایت رم و…) است. این لپ تاپ نه تنها از پس هر بازی برمی آید، بلکه امکان ویرایش فیلم های HD را هم به شما می دهد


دوست عزيز نظر يادت نره☺☻
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای شما مفید بود نظر دهید و در نظزر سنجی ما شرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 12:25 ] [ مجید ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اگه مطالب وبلاگ رو دوست داشتین نظر یادتون نره راستی تو نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم تشکر از همه
امکانات وب